fredag 24. juni 2016

rainy day :(

Jæææærk.... etter en måned med knallvær er det i dag sååååå mye regn.... skikkelig innedag....
heldigvis har ungene lekt MYE ute i det siste så i dag har jeg benka de forann tven ;)
 
Og selv bytter jeg ut blomster som har sett sine beste dager, lakker neglene og ellers litt husarbeid.
 
For en ekstra boost laget jeg en kjapp og enkel smoothie...:)
 

 



Bringebær-banan-mandelmelk
 
 
 
Så så jeg at alle fargene ble så fine sammen.... just like that!!
 
 
Så flaks at jeg ikke hadde store planer med kameraet for etter 10 bilder var d tomt for batteri... :)
 
Ville bare innom å ønske dere en fin fin helg! :)
 
-Klems Diana-

2 kommentarer:

  1. Regn her og, byrjar å bli ei stund sidan sola var skikkelig på besøk her nede.
    Vi får vel håpar at den snart dukke opp igjen snart.
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  2. Nydelige farger og den smoothien så utrolig deilig ut😍 I morgen stikker solen innom igjen på dagstur før det blir regn igjen en uke fremover i følge værmeldingen for Dimmelsvik😜

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)