søndag 8. mai 2016

Klær til 17 Mai

Jeg elsker klassiske klær til 17 mai. Rødt, hvitt og blått.
 
Og disse klærne fra Polarn O Pyret er PERFEKTE til 17 mai. De er løse og ledige så kidsa kan leke og kose seg i de samtidig som de er kjempe fine :)
 
Glade barn er glade foreldre :)
 
 
Gutta har på seg blå chinos, rutete skjorter og røde sløyfer.


 
Wilma har på seg kjole, cardigan og verdens søøøøteste knesokker. Jeg er så svak for kne sokker :)
 
 
I den blå cardiganen er den små hjerter i stoffet :)
 
 





 
 
Wilma bare digger snurrekjolene sine!!!
 


 
Vi kjøpte guttene sine røde sløyfer før jul og de har brukt de masse og formen på de er fremdeles like fine :)
 


 



 

Jeg øver meg på å ta bilder av mennesker.... det er jo mye vanskeligere med ting som er i bevegelse.
 
Sant det er fine klær??? klærne kommer i postkassen din på eit par dager så det er bare å gå innpå www.polarnopyret.no
å bestille ;)
 
-Klems Diana-
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, både ris og ros :) Håper du har hatt eit hyggelig besøk på bloggen min, kom gjerne igjenn :)
Har dessverre måttet lage ordbekreftelse på bloggen etter jeg mottar opptil 60 spams hver dag :( håper dere tar dere tid til en kommentar og to fordet! :)